Funkcja celu przedsiębiorstw staje się coraz bardziej złożona. Obecnie kwestionuje się bezwzględny prymat zysku, wprowadza nowe priorytety o charakterze celów cząstkowych. Coraz bardziej zaczyna się liczyć w działalności operacyjnej przedsiębiorstw sposób realizacji dążeń, przejrzystość, kupiecka rzetelność, poszanowanie wartości i aspiracji pracowników. Następuje zmiana paradygmatu ekonomii, a teoria zarządzania przez wartości, choć nie ma jej jeszcze w programach nauczania menedżerów, wzbudza coraz więcej zainteresowania, w miarę jak tradycyjne koncepcje okazują się mniej skuteczne i mniej dostosowane do wyzwań nowoczesnego biznesu. Na podstawie badań literaturowych, analizy źródeł sukcesu największych firm na świecie oraz własnych doświadczeń, autor omawia znaczenie zasadniczych wartości w strategii rozwoju przedsiębiorstwa. Podkreśla, że współcześnie decydującym czynnikiem sukcesu w biznesie jest kapitał ludzki, a zarządzanie przez wartości pozwala w pełni wykorzystać potencjał pracowników.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00