Tytuł pozycji:
Reklama natywna – czy to jeszcze informacja?
- Tytuł:
-
Reklama natywna – czy to jeszcze informacja?
- Autorzy:
-
Karwowski, Marcin
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/681378.pdf
- Data publikacji:
-
2015
- Wydawca:
-
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- Źródło:
-
Folia Bibliologica; 2015, 57
2449-8246
1230-2376
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Native advertising is far from clear definition, it is difficult for it to state clearly whether it is a valuable qualitative information. With the analysis of native advertising and sources of them the author will assess the quality of information contained in native advertising.
Artykuł nie posiada streszczenia w języku polskim.