Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama natywna – czy to jeszcze informacja?

Tytuł:
Reklama natywna – czy to jeszcze informacja?
Autorzy:
Karwowski, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/681378.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Źródło:
Folia Bibliologica; 2015, 57
2449-8246
1230-2376
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Native advertising is far from clear definition, it is difficult for it to state clearly whether it is a valuable qualitative information. With the analysis of native advertising and sources of them the author will assess the quality of information contained in native advertising.

Artykuł nie posiada streszczenia w języku polskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies