Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budżet obywatelski – chęć zwiększenia partycypacji społecznej w rozwoju miast czy narzędzie marketingu politycznego w rękach prezydentów i burmistrzów?

Tytuł:
Budżet obywatelski – chęć zwiększenia partycypacji społecznej w rozwoju miast czy narzędzie marketingu politycznego w rękach prezydentów i burmistrzów?
Autorzy:
Janicka, Roksana
Jędrowiak, Patryk
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/629650.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM; 2015, 11; 53-68
2081-8270
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The participation budget is nowadays more and more popular due to a democratic deficit on the level of local administration. People all over the world and (as stated in this article) also in Poland want to become a part of decision making process. They need to be heard. Because of that many mayors decide to implement in their cities the participation budget. Some of them want to give the people a tool that allows them to take a part of responsibility for city development. Others try to improve their public image thanks to the popularity of the participation budget and use this in the future for their reelection run.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies