The study is an attempt to verify a model of the relations between motivation, quality of attraction, benefits, satisfaction and the behavioural intentions of visitors to tourism attractions. The data for the analysis was collected from 582 visitors during the 10th Archaeological Festival at Biskupin. It was noted that the effect of the quality of the attraction on behavioural intentions leads to the benefits gained by the visitors. Benefits have a stronger total effect on behavioural intentions than visitor satisfaction.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00