The aim of this paper is to present the concept of store brand perceived risk and the most important studies on its measurement that were being conducted for 40 years. For this purpose, an extensive literature review is introduced. Some aspects of the risk constructs and major effects of store brand perceived risk are emphasized. This paper provides key directions to brand managers regarding store brand assortment.
Celem artykułu jest prezentacja pojęcia postrzeganego przez konsumentów ryzyka związanego z markami własnymi oraz przegląd najważniejszych badań nad tym konstruktem, prowadzonych na przestrzeni ostatnich 40 lat. Realizacja tak postawionego celu wymagała przeprowadzenia wyczerpujących studiów literatury na ten temat. Wyjaśniono szereg aspektów pojęcia postrzeganego ryzyka oraz przedstawiono główne efekty oddziaływania postrzeganego ryzyka związanego z markami własnymi na zachowania nabywców. Artykuł dostarcza menedżerom marki wiedzy na temat głównych kierunków ich działań odnoszących się do zarządzania asortymentem marek własnych.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00