Tytuł pozycji:
Listen, Speak, Read and Write! The Quaternary Approach as the Future of Language and Non-language Courses
- Tytuł:
-
Listen, Speak, Read and Write! The Quaternary Approach as the Future of Language and Non-language Courses
- Autorzy:
-
Gąsior, Klaudia
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/601225.pdf
- Data publikacji:
-
2019
- Wydawca:
-
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- Źródło:
-
New Horizons in English Studies; 2019, 4
2543-8980
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The text summarises and discusses the publication entitled "Educational Role of Language Skills".