Artykuł koncentruje się na zidentyfikowaniu poziomu świadomości młodych konsumentów dotyczącej prosumpcji oraz poziomu wykorzystania ICTs na potrzeby prosumpcji. Na wstępie scharakteryzowano prosumpcję oraz rolę, jaką w rozwoju prosumpcji odgrywają ICTs. W kolejnej części artykułu zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych wśród młodych konsumentów, których celem była odpowiedź na pytanie, czy młodzi konsumenci znają prosumpcję oraz czy uczestniczą w różnorodnych aktywnościach prosumenckich proponowanych im w Internecie przez przedsiębiorstwa. Wyniki badań podzielono na trzy części. Pierwsza dotyczy znajomości pojęcia "prosumpcja" wśród respondentów. Druga koncentruje się na analizie prosumpcji przez pryzmat tworzenia opinii i komentarzy oraz rankingów i głosowań. Trzecia prezentuje stopień zaangażowania konsumentów w doskonalenie i projektowanie produktów i usług. Wynikiem przeprowadzonych badań są konkluzje dotyczące chęci angażowania się młodych konsumentów w działania prosumenckie organizowane przez przedsiębiorstwa. Badanie zostało przeprowadzone na podstawie analizy literatury wspartej metodami krytycznego myślenia oraz badania bezpośredniego z wykorzystaniem ankiety.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00