Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji Culture as a determinant of changes in purchasing behaviours of consumers subject to acculturation
Uwarunkowania kulturowe wywierają duży wpływ na zachowania nabywcze
konsumentów, zwłaszcza tych znajdujących się w warunkach akulturacji. Rozpoznaniu
uwarunkowań zmian zachowań konsumentów dokonujących się w wyniku
akulturacji posłużyły badania zrealizowane zgodnie z podejściem interpretacyjnym metodologią
studium przypadku. W artykule zaprezentowano rozpoznane uwarunkowania
kulturowe determinujące zmiany dokonujące się w zachowaniach nabywczych polskich
konsumentów mieszkających na stałe we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii.
Culture-related determinants significantly influence consumers’ purchasing
behaviours, especially of those consumers who find themselves in conditions of acculturation.
Cognition and understanding of determinants of changes in consumer behaviours
that are observed as a result of acculturation are facilitated by the research that was conducted
employing an interpretative approach – a case study methodology. The article
presents identified culture-related determinants that affect purchasing behaviours of Polish
consumers who reside in France, Germany and Great Britain.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00