Celem artykułu jest przegląd najważniejszych klasyfikacji barier w zarządzaniu
wiedzą wykorzystywanych w badaniach empirycznych oraz propozycja nowej
klasyfikacji, która uzupełni te już funkcjonujące w literaturze, zgodnie z analizą przykładów
wskazanych przez menedżerów średniego szczebla w organizacjach.
The aim of this article is to review the most popular classification of the
major barriers to knowledge management. The author proposes a new typology, according
to the analysis of the examples mentioned by middle managers in organizations.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00