Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsument a wyzwania technologiczne XXI wieku

Tytuł:
Konsument a wyzwania technologiczne XXI wieku
Consumer and the technological challenges of the 21st century
Autorzy:
Mróz, Bogdan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/587666.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Analityka predyktywna
Konsument
Sztuczna inteligencja
Technologie informacyjno-komunikacyjne
Artificial intelligence
Consumer
Information and communication technologies
Predictive analytics
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2017, 330; 139-149
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest naświetlenie najważniejszych zagadnień związanych z rozwojem nowych technologii i ich wpływem na różne sfery życia. Autor podejmuje refleksję nad tym, jak technologiczne wyzwania nadchodzących dekad będą wpływać na zachowania przyszłych generacji konsumentów. Artykuł koncentruje się na społecznych, ekonomicznych i marketingowych konsekwencjach rozwoju nowych technologii, analityki predyktywnej oraz postępu w badaniach nad sztuczną inteligencją. W końcowej części artykułu podjęto próbę wskazania dylematów wynikających z szybkiego rozwoju technologicznego. W przygotowaniu artykułu wykorzystano różnorodne źródła (w tym m.in. raporty znanych firm konsultingowych i agend rządowych) oraz zastosowano metodę krytycznej analizy literatury, wzbogaconej o własne refleksje autora.

The aim of the paper is to highlight major issues related to the development of the new technologies and their possible impact on various walks of life. The author tries to reflect how the technological challenges of the upcoming decades will affect the behaviours of future generations of consumers. The paper focuses on the societal, economic and marketing implications of the expansion of the Internet of Things, virtual reality, and advances in research on artificial intelligence. In the final section an attempt is made to point out some dilemmas resulting from the expansion of the new technologies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies