Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem The Essence and Consequences of Conflict in the Relationship between a Firm and Its Customers
The aim of the article is to present the issue of conflict between a firm and its customers. It also discusses the threats and opportunities for the company. Conflict is undoubtedly an inevitable part of relationship and it is usually manifested by making complaints. Negative consequences of the conflict are inter alia: a relationship breakdown and customer's revenge. However, when conflict is managed effectively, it can also be a source of opportunities, such as: deepening of relationship, positive recommendation, and increase of loyalty.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00