Ekspansja nowych mediów spowodowała duże zmiany w zakresie komunikacji marek z konsumentami. Szansą rozwoju stały się social media, a zwłaszcza funkcjonujące w nich wirtualne społeczności marek. Dynamiczny wzrost znaczenia nowych kanałów wymusił również konieczność opracowania stosownych metod badawczych, umożliwiających lepsze poznanie działania konsumentów w wirtualnych brand communities. Jedną z takich metod jest etnografia wirtualna. Celem niniejszego artykułu jest omówienie możliwości wykorzystania metody etnografii wirtualnej w procesie badania społeczności marek funkcjonujących w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem tych rozważań będzie przedstawienie wyników badań. Wykorzystana została analiza źródeł wtórnych, głównie literatury zagranicznej, oraz badania własne, przeprowadzone metodą etnografii wirtualnej w wybranych społecznościach marek.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00