Nowoczesne technologie informatyczno-telekomunikacyjne wpłynęły na rozwój nowych kanałów sprzedaży w Polsce. Najbardziej popularnym kanałem sprzedaży z wykorzystaniem nowoczesnych technologii jest sprzedaż internetowa. Rozwój nowych kanałów sprzedaży zwrócił uwagę na sprzedaż omnikanałową. Jest to swoista integracja kanałów sprzedaży i kanałów komunikacji. Przedsiębiorstwo umożliwia klientowi kontakt oraz zakup i zwrot towaru w formie najbardziej dogodnej klientowi. W artykule omówiono zagadnienie omnikanałowości w kontekście wpływu na rozwiązania logistyczne. Celem rozważań jest przedstawienie strategii omnikanałowej i wyzwań, które niesie ona dla logistyki. Artykuł ma charakter teoretyczno-poznawczy z elementami praktycznymi.
Modern information and communication technologies have contributed to the development of new sales channels in Poland. The most popular sales channel using modern technology is that for sale in online stores. The development of new sales channels has driven attention for omnichannel sales. This is the kind of integration of sales channels and channels of communication. The company enables the client contacting and purchasing as well as returning goods in the most convenient to the customer form. The article discusses the issue of omnichannel in the context of its
impact on logistics solutions. The aim of the discussion is to present the omnichannel strategy and the challenges it poses for logistics. The article is of the theoretical and cognitive nature with practical elements.
Современные информационно-телекоммуникационные технологии повлияли на развитие новых каналов продажи в Польше. Самым популярным каналом продажи с использованием современных технологий является интер-
нет-продажа. Развитие новых каналов продажи обратило внимание на омниканальную продажу. Это своеобразная интеграция каналов продажи и каналов коммуникации. Предприятие предоставляет клиенту возможность контакта
и продажи, а также возвращения товара в наиболее удобной для клиента форме. В статье обсудили вопрос омниканальности в контексте влияния ее на логистические решения. Цель рассуждений – представить омниканальную
стратегию и вызовы, которые она несет для логистики. Статья имеет теоретико-познавательный характер с практическими элементами.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00