Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia omnichannel – wyzwanie dla logistyki

Tytuł:
Strategia omnichannel – wyzwanie dla logistyki
The Omnichannel Strategy. The Challenge for Logistics
Стратегия омниканальности – вызов для логистики
Autorzy:
Antonowicz, Mirosław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/562002.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Tematy:
strategia
sprzedaż wielokanałowa
omnichannel
strategy
multi-channel sales
стратегия
многоканальная продажа омниканальность
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2017, 5 (370); 14-23
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowoczesne technologie informatyczno-telekomunikacyjne wpłynęły na rozwój nowych kanałów sprzedaży w Polsce. Najbardziej popularnym kanałem sprzedaży z wykorzystaniem nowoczesnych technologii jest sprzedaż internetowa. Rozwój nowych kanałów sprzedaży zwrócił uwagę na sprzedaż omnikanałową. Jest to swoista integracja kanałów sprzedaży i kanałów komunikacji. Przedsiębiorstwo umożliwia klientowi kontakt oraz zakup i zwrot towaru w formie najbardziej dogodnej klientowi. W artykule omówiono zagadnienie omnikanałowości w kontekście wpływu na rozwiązania logistyczne. Celem rozważań jest przedstawienie strategii omnikanałowej i wyzwań, które niesie ona dla logistyki. Artykuł ma charakter teoretyczno-poznawczy z elementami praktycznymi.

Modern information and communication technologies have contributed to the development of new sales channels in Poland. The most popular sales channel using modern technology is that for sale in online stores. The development of new sales channels has driven attention for omnichannel sales. This is the kind of integration of sales channels and channels of communication. The company enables the client contacting and purchasing as well as returning goods in the most convenient to the customer form. The article discusses the issue of omnichannel in the context of its impact on logistics solutions. The aim of the discussion is to present the omnichannel strategy and the challenges it poses for logistics. The article is of the theoretical and cognitive nature with practical elements.

Современные информационно-телекоммуникационные технологии повлияли на развитие новых каналов продажи в Польше. Самым популярным каналом продажи с использованием современных технологий является интер- нет-продажа. Развитие новых каналов продажи обратило внимание на омниканальную продажу. Это своеобразная интеграция каналов продажи и каналов коммуникации. Предприятие предоставляет клиенту возможность контакта и продажи, а также возвращения товара в наиболее удобной для клиента форме. В статье обсудили вопрос омниканальности в контексте влияния ее на логистические решения. Цель рассуждений – представить омниканальную стратегию и вызовы, которые она несет для логистики. Статья имеет теоретико-познавательный характер с практическими элементами.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies