The literature very rarely touches upon the issue related to the influence of benchmarking in shaping a culture of innovation in companies. Culture is understood as the tendency to pro-innovative activities and promoting favourable entrepreneurial and creative attitudes. The effect of building a culture of innovation includes the constant sharing of knowledge and the ability to see and then use the company’s market opportunities. Therefore, this article attempts to identify those activities and behaviours which would be a testimony of a broad culture of innovation and, at the same time, the result of the application of benchmarking in the hotels researched.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00