Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Does an undertaking’s reputation affect its market power on the relevant market? Case comment to the judgment of the Supreme Court of 2 April 2009 – PPKS (Ref. No. III SK 30/08)

Tytuł:
Does an undertaking’s reputation affect its market power on the relevant market? Case comment to the judgment of the Supreme Court of 2 April 2009 – PPKS (Ref. No. III SK 30/08)
Autorzy:
Stankiewicz, Rafał
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/530159.pdf
Data publikacji:
2010-12-01
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Źródło:
Yearbook of Antitrust and Regulatory Studies; 2010, 3(3); 290-293
1689-9024
2545-0115
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies