The author deals with problems of modern management application to individual levels of management activities of educational institutions and of a concrete educator. She describes dissimilarities as well as mutual management relations and leadership of people in educational processes, dissimilarities of planning processes, prognoses making, planning and decision making. She points the importance of strategic planning of educational processes as well as didactic activities. She emphasizes the dominant position of a goal in the planning of educational processes. She states the conditions of setting the teaching goals, their formulations, and the process of concretization, hierarchization and operationalization.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00