Artykuł przedstawia uwarunkowania prawne współczesnego rynku prasowego w Kazachstanie. Charakteryzuje podstawowe akty prawne dotyczące funkcjonowania mediów masowych. Stanowi próbę klasyfikacji i typologii współczesnego rynku prasowego. Szczegółowo analizuje podstawowe tytuły prasy codziennej oraz charakteryzuje główne grupy typologiczne rynku czasopism. Analizuje także podstawowe narzędzia wpływu władzy politycznej na funkcjonowanie mediów masowych.
SŁOWA
In this article, the author presents the legal conditions of contemporary press market in Kazakhstan. He characterizes the basic legal acts concerning the way of functioning the mass media in the country. Then he classifies and makes a typology of contemporary press market. The author broadly analyzes the most important newspapers in Kazakhstan. He characterizes the main typological groups of printed magazines. Finally, he analyzes the common tools of the impact of political power on functioning of mass media in Kazakhstan.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00