Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Olympic Games in the Creation of the Image of the Host Country and City

Tytuł:
The Olympic Games in the Creation of the Image of the Host Country and City
Autorzy:
Widomski, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/519674.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydawnictwo UMK
Tematy:
image, place marketing
olympic games
China, Germany
international relations
political communication
Źródło:
Historia i Polityka; 2016, 16(23); 43-55
1899-5160
2391-7652
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the present article is an analysis of the consequences of using the Olympic Games by host cities to build their own image. The article presents the issues related to the image of a territorial unit and an analysis of political and economic results of the sport events organized in Berlin (1936) and Beijng (2008).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies