Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda analizy heurystycznej a "metody aktywizujące" (głos w obronie tradycji)

Tytuł:
Metoda analizy heurystycznej a "metody aktywizujące" (głos w obronie tradycji)
The method of heuristic analysis versus "activating methods" (voice in farour of tradition)
Autorzy:
Fiszbak, Jolanta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/51461040.pdf
Data publikacji:
2006
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica; 2006, 08; 505-519
1505-9057
2353-1908
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The folowing article deals with one of the methods of teaching through problems present in Polish teaching tradition for years though recently criticized. My analytical approach aims at its defencc as the method developing independent thinking an pupil’s inquisition, the way of acquiring and systematizing knowledge and preparing for working by means of more complicated methods (learning through problem soking and creative methods). Heureza also occurs as the constant element of pupils work during the lessons carried out with the use of other methods, for example: drama or intersemiotic translation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies