With increasing globalization, supply chains accordingly become more and more international in nature. They become more complex and so assume higher risks, for both businesses and governments. These risks are varied. Since the terrorist attacks of September 11, 2001, many countries have implemented new rules for freight traffic flows. Now with these more secured flows, this paper examines the impact of one of these new security programs in Europe, the Authorised Economic Operator (AEO). By studying of the academic literature, the paper explains in particular the impact of the AEO custom certification on risk management, and on performance of 3rd party-logistics within the supply chain.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00