The maintenance of devices is now a critical element in the functioning of manufacturing enterprises. The situation is similar in the transport industry. The technical condition of the vehicles is dependent upon operational procedures that affect the quality of services, comfort and the amount of incurred operating expenses. The aim of this paper is to compare the standards in vehicle service companies which deal with passenger transport in Poland and South Africa. In this study particular attention is paid to the influence of the human factor (passenger expectations, cultural conditions, required standards) in the implementation of this service. The authors based their research on available literature, newspaper articles, direct observation, surveys among Wroclaw’s inhabitants, and interviews with the residents of Johannesburg and the management staff of transport companies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00