Przekaz skierowany do młodzieży w internetowych autoprezentacjach żeńskich zgromadzeń zakonnych A message addressed to young people in online self-presentations female religious congregations
Celem artykułu jest charakterystyka skierowanych do młodzieży przekazów, które publikuje się na stronach internetowych żeńskich zgromadzeń zakonnych działających w Polsce. Podstawę analiz stanowi zbiór 93 stron internetowych, których adresy opublikowano na oficjalnej liście zgromadzeń, uczestniczących w Konferencji Wyższych Przełożonych Żeńskich Zgromadzeń Zakonnych. Badaniami objęto cztery aspekty: 1. sposoby wyodrębniania treści przeznaczonych dla młodzieży, 2. tematykę przekazu, 3. wybrane zabiegi językowe, 4. wykorzystanie multimediów.
Message addressed to young people in online self‑presentations of female religious congregations
The aim of the article is to describe messages addressed to young people, which are published on the websites of female religious congregations functioning in Poland. The analysis is based on a collection of 93 websites whose addresses are published on the official list of congregations being part of Konferencja Wyższych Przełożonych Żeńskich Zgromadzeń
Zakonnych. The research covered four aspects: 1. Ways of extracting content intended for young people, 2. Subject of the message, 3. Selected linguistic methods, 4. Use of multimedia.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00