Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Factors Influencing Students’ Motivation to Learning During the Martial Law in Ukraine

Tytuł:
Factors Influencing Students’ Motivation to Learning During the Martial Law in Ukraine
Autorzy:
Sheykina, Nadiia
Barannyk, Mariana
Nessonova, Maryna
Skakovska, Daria
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/48509975.pdf
Data publikacji:
2024-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
motivation to learn
online education
martial law
Źródło:
The New Educational Review; 2024, 76; 24-38
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study examined Ukrainian students’ learning motivation amid the fullscale Russian invasion. A survey gauged the impact of current conditions on their emotional state and learning motivation. The results revealed a statistically significant decrease in motivation among students since February 24, 2022. The list of factors that influence the current situation in Ukraine, which, according to the interviewed youth, have the greatest influence on their learning, has been determined.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies