This document details the abstract for a study on zombie narratives and zombies as units and their translation from cinemas to interactive mediums. Focusing on modern zombie mythos and aesthetics as major influences in pop-culture; including videogames. The main goal of this study is to examine the applications of zombie units that have their narrative roots in traditional; non-ergodic media, in videogames; how they are applied, what are their patterns, and the allure of their pervasiveness.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00