Tytuł pozycji:
Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 3. New trajectories of advertising and public relations/Nowe trajektorie reklamy i public relations red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
- Tytuł:
-
Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 3. New trajectories of advertising and public relations/Nowe trajektorie reklamy i public relations red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
Media Business Culture vol. 3. New trajectories of advertising and public relations eds. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
- Autorzy:
-
Przybysz, Łukasz
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/484680.pdf
- Data publikacji:
-
2015
- Wydawca:
-
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
- Źródło:
-
Studia Medioznawcze; 2015, 3 (62); 186-189
2451-1617
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie