Wykorzystanie koncepcji slow tourism w promocji i kształtowaniu wizerunku regionów turystycznych Use of the slow tourism concept in promotion and creation of tourism regions’ image
Artykuł przedstawia próbę oceny popularności idei slow w Polsce oraz wpływu nowego globalnego
trendu na rozwój społeczno-gospodarczy oraz kształtowanie wizerunku regionów i poprawę
ich atrakcyjności turystycznej w Polsce. W pracy wykorzystano literaturę przedmiotu dotyczącą
omawianej problematyki, a w części empirycznej przeanalizowano dokumenty programowe
i sprawozdania z działalności organizacji zaangażowanych w ideę slow oraz strony Google
umożliwiające wskazanie inicjatyw w skali lokalnej i regionalnej w sferze propagowania idei
slow tourism.
The paper presents an attempt to assess the popularity of the slow concept in Poland. It also aims
to assess the impact of the new global trend on socio-economic development, creation of Polish
regions’ image and improvement of their tourist attractiveness. The study has been based on the
relevant literature. The empirical part presents analysis of programming documents and reports
regarding activeness of organizations involved in the slow concept as well as Google websites
enabling identification of local and regional initiatives in the area of the slow tourism promotion.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00