Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Turystyka jako sposób komercjalizacji kultury na przykładzie hoteli w obiektach zabytkowych

Tytuł:
Turystyka jako sposób komercjalizacji kultury na przykładzie hoteli w obiektach zabytkowych
Tourism industry as a way for commercialisation of culture with special references to the hotels in monument buildings
Autorzy:
Konieczna-Domańska, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/475932.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych. Wydawnictwo WSTiJO
Tematy:
turystyka
baza noclegowa
hotel
obiekt zabytkowy
zamek
pałac
dwór
usługi
atrakcje
tourism
lodging
monument
castel
palace
manor
services
attractions
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Turystyka i Rekreacja; 2015, 2(16); 179-192
1899-7228
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł poświęcony jest grupie hoteli w obiektach zabytkowych, takich jak zamki, pałace i dwory w Polsce. W takich przypadkach obiekt łączy funkcję zabytku z funkcją turystycznego obiektu noclegowego. Wykorzystanie obiektów zabytkowych jako turystycznej bazy noclegowej daje wiele korzyści, tak dla obiektu, jak i dla turystyki. Artykuł przedstawia serię przykładów prowadzenia turystycznej działalności noclegowej przez obiekty zabytkowe. Drugim celem rozważań jest odpowiedź na pytanie, w jakim stopniu program usług i atrakcji dodatkowych hotelu wychodzi poza usługi noclegowo-żywieniowe, aby uatrakcyjnić swoją ofertę.

The article deals with hotels located in monument objects, such as castles, palaces and manors. In a such cases the objects merge the role both of historical heritage units with accommodation for tourists as well. Making use of the historical objects for accommodation purposes brings a lot of benefits for both the historical monuments as such and for tourism industry as well. The article presents the series of examples of the business of hotel services running by historical objects. Another aim of the analysis is to answer the question to what extent the program of services and additional attractions offered by hotels of monument objects go beyond the accommodation and meal services to make their service offer more attractive.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies