Niniejsza publikacja jest poświęcona problematyce timesharingu – stosunkowo nowej, lecz
dynamicznie rozwijającej się instytucji rynku turystycznego. Autor przybliża samo pojęcie timesharingu,
z uwzględnieniem krótkiego rysu historycznego, wskazując na akty prawne regulujące
tytułową problematykę. W publikacji podjęto ponadto próbę sklasyfikowania usług timesharingowych
jako segmentu rynku usług turystycznych, w szczególności poprzez odniesienie ich do
kategorii usług hotelarskich.
The present paper deals with timesharing – the new, perspective institution of tourist market. The
author lays out term of timesharing and its brief history, he names legislative acts which deal with
timesharing. This paper presents also problems of classification of timesharing as a segment of
tourist services market. The author compares timesharing with hotel services and attempts to
point out the most important analogies and differences.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00