Tytuł pozycji:
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
- Tytuł:
-
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
- Autorzy:
-
Wojciechowska, Maja
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/474508.pdf
- Data publikacji:
-
2020
- Wydawca:
-
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Źródło:
-
Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media; 2020, 36, 1; 103-107
1505-4195
2451-2575
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego [Library internal marketing in theory and practice on the example of libraries of the Łódź Voivodeship] Mariola Antczak, Magdalena Kalińska--Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 pp. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9