Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Self-Regulated Learning and Tinto’s Model: An Empirical Study on University Students

Tytuł:
Self-Regulated Learning and Tinto’s Model: An Empirical Study on University Students
Autorzy:
Tat, Huam Hon
Jantan, Muhamad
Rasli, Amran Md
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/45633657.pdf
Data publikacji:
2012-09-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
self-regulated learning
Tinto’s model
linear regression analysis
public university
Źródło:
The New Educational Review; 2012, 29; 183-191
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study uses the self-regulated learning and Tinto’s model to explain the relationship between academic performance and student satisfaction in a public university in Malaysia. A total of 299 Malaysian undergraduate students were chosen and personally given questionnaires. An important outcome of this study was the existence of a relationship between academic performance and student satisfaction. One interesting finding was that students with a lower cumulative grade point average (CGPA) tend to be more satisfied than those who obtained higher CGPA.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies