Artykuł stanowi próbę poszukiwania odpowiedzi na pytanie o zjawiska
i procesy wpływające na szkolny klimat dla twórczości technicznej, na którą w czasach współczesnych istnieje społeczne zapotrzebowanie. Autorzy, realizując
ten cel, dokonują przeglądu wybranych stanowisk teoretycznych na temat
pojęć, rozróżnień i charakterystyk związanych z tą problematyką.
The article is an attempt to seek answers to the question of the phenomena
and processes determining the school climate for technical creativity which is
a social demand in our times. To this end the authors review the selected theoretical
concepts, distinctions and characteristics related to these issues.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00