W artykule rozpatrywany jest problem wprowadzenia technologii informacjnych
i komunikacyjnych (TIK) lub jak często są one nazywane e-learningu
(nauczania elektronicznego) do nauczania dorosłych, została podjęta próba zanalizowania
doświadczenia państw europejskich, przedstawiono przykłady zastosowania
TIK w odniesieniu do edukacji dorosłych.
The article discusses the problem of implementing information and communication
technology (ICT) or, as often called, e-learning (electronic learning), in
adult education, an attempt to analyze the content and form of its use, contains
an analysis of experience of European countries provided examples of ICT on
adult education.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00