Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Управление конкурентоспособностью продукции

Tytuł:
Управление конкурентоспособностью продукции
Management of competitive products
Autorzy:
Гузар, Б.С.
Цьікалюк, А.С.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/446892.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Tematy:
competitiveness of products
management of competitiveness
competitive advantage
a combination of factors
quality control
monitoring of needs
Źródło:
Zeszyty Naukowe PWSZ w Płocku. Nauki Ekonomiczne; 2015, 1(21); 209-219
1644-888X
Język:
ukraiński
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The researches o scientist analyzing the problem of a definition "Management of production" are summarized in this article. The main approaches to its interpretation are given and their own determination of the outlined problem is reflected. The model of management of competitiveness of products, its basic components and structural elements is disclosed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies