W artykule podjęto próbę analizy stopnia wykorzystania technologii informacyjnych w polskim
szkolnictwie i ich wpływu na wyniki osiągane przez uczniów na egzaminach gimnazjalnych
i maturalnych. Zwrócono uwagę na zagrożenia wynikające z upowszechniania się technologii
informacyjnych i powszechności dostępu do wszelkiego typu informacji. Wskazano na problemy,
przed którymi stoi szkolnictwo w związku z dynamicznym rozwojem nowoczesnych technologii
teleinformatycznych.
The paper presents an analysis of degree utilization information technology in Polish education
and their impact on the results achieved by students during exams. Authors pay attention on
risk arising from the dissemination of technologies information and universal access to all types
information. The problems before which stands education in relation with dynamic development of
modern ICTs have been indicated in the paper.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00