Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sprawozdanie z XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. „Marketing – Handel – Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości”

Tytuł:
Sprawozdanie z XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. „Marketing – Handel – Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości”
Report on the 25th Congress of Departments of Marketing, Trade and Consumption, Marketing – Trade – Consumption. Experience of the past and challenges of the future
Autorzy:
Escher, Iwona
Petrykowska, Joanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/445374.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Źródło:
Konsumpcja i Rozwój; 2014, 3(8); 89-93
2083-6929
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies