Sprawozdanie z XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. „Marketing – Handel – Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości”
Sprawozdanie z XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. „Marketing – Handel – Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości” Report on the 25th Congress of Departments of Marketing, Trade and Consumption, Marketing – Trade – Consumption. Experience of the past and challenges of the future
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00