The main objective of the paper is a preliminary analysis of the dynamic interaction
between the language-emotional-communicative processes which occur in language
classrooms and both the natural conditions as well as student-/teacher-generated
factors in classroom environments. In the article, a linguistic experiment conducted in
three language classrooms with English as the students’ second language is described
and an analysis of the research outcome is undertaken. The analysis of the research
outcome serves a better understanding of the mechanisms which govern successful
communication in English as the second language. Thus, the intention of analysing the
experiment results might also be considered a voice in the discussion on homeostatic
tendencies in a language classroom.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00