Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SKUTECZNA EDUKACJA W ZAKRESIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU (CSR) JAKO WYZWANIE DLA SZKÓŁ BIZNESU

Tytuł:
SKUTECZNA EDUKACJA W ZAKRESIE SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU (CSR) JAKO WYZWANIE DLA SZKÓŁ BIZNESU
Effective Education in the Area of Corporate Social Responsibility (CSR) as a Challenge for Business Schools
Autorzy:
Berniak-Woźny, Justyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/439873.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Tematy:
CSR
odpowiedzialne zarządzanie
etyka biznesu
metody dydaktyczne
responsible management
business ethics
didactic methods
Źródło:
Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula; 2017, 1(51); 22-34
2084-4689
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem rozważań jest przedstawienie istoty edukacji przyszłych menadżerów w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) oraz sformułowanie zaleceń dotyczących edukacji w tym obszarze dla szkół biznesu. W artykule przedstawiono istotę koncepcji CSR oraz omówiono aktualne trendy w jej rozumieniu przez szeroko rozumiany biznes z uwzględnieniem stosowanych formuł i narzędzi. Następnie na podstawie dostępnych badań zaprezentowano stan wiedzy na temat CSR w społeczeństwie, wśród menadżerów i studentów kierunków biznesowych na świecie i w Polsce. W ostatniej części artykułu omówiono istniejące standardy edukacji w zakresie CSR i zrównoważonego zarządzania w zakresie programów, treści oraz metod kształcenia. Na bazie przeprowadzonych badań literaturowych sformułowano rekomendacje dla polskich szkół biznesu w zakresie zintegrowanego kształcenia w obszarze CSR i odpowiedzialnego zarządzania. Artykuł jest przeglądem literatury.

An aim of considerations is to present the essence of education of future managers as regards corporate social responsibility (CSR) and to formulate recommendations concerning education in this area for business schools. In her article, the author presented the essence of the CSR concept and discussed the up-to-date trends in understanding thereof by business in a broad sense, taking into account the applied formulas and tools. Next, based on the accessible research, she presented the state of knowledge of CSR in the society, among managers and students in the business fields of studies across the world and in Poland. In the last part of the article, the author discussed the existing standards of education as regards CSR and sustainable management in the area of curricula, contents and methods of education. Based on the carried out literature studies, she formulated recommendations for Polish business schools as regards the integrated education in the area of CSR and responsible management. The article is an overview of literature.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies