An IT project consisting in implementing a management support information
system is characterised by information asymmetry between the supplier and the client. The
presented research results are part of the author’s broader research pointing to imperfections
in the access to information amongst the providers and buyers of IT projects. The scope of
this article is to present the methods of avoiding information asymmetry as part of an IT project
implementation. The research results may be interesting for researchers specialising in
the subject matter of IT project implementation and for practitioners completing IT projects.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00