The ‘Little Medic’ project has been carried out at Poznan University of Medical Sciences for six years. It enjoys great popularity.
Every year, about 400 pupils from primary schools from Poznan and the surrounding area in the age of 6–12 participate in it.
The study aims to present the organizational specificity of the ‘Little Medic’ project, and the opinions about it expressed by
teachers participating in the project with their students. At the end of each academic year, teachers take part in an anonymous
survey summarizing and assessing the project.
The first part of the article presents the method of the ‘Little Medic’ project organization. In particular, it describes the elements distinguishing the project from other children’s universities in Poland. The second part presents the analysis of evaluation
data collected during the six years of the project.
Long experience in running classes for children as part of the ‘Little Medic’ project allows for conclusions about the usefulness
and innovativeness of this form of lesson conduct, and the survey results confirm the high level of teachers’ satisfaction with the
proposed way of organizing classes.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00