The provision of mentoring is essential for learning to take place, and current online technology is changing the nature of mentoring. This study examines the effectiveness of e-mentoring and develops its management practice. This study extensively uses historical reviews to seek a better policy for e-mentoring. It covers the literature on different forms of mentoring, including books, journals, online documents, research reports, and newspaper articles related to e-mentoring. Based on the findings from the literature, this study suggests that e-mentoring compares well to those of other mentoring approaches traditionally used. The study gives an overview of e-mentoring tactics, practices, and strategies. The findings of this will be useful for national and international policymakers and stakeholders, in promulgating effective e-mentoring policies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00