Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Young peoples progression into digital creativity. Comparison of research findings from the UK and Poland

Tytuł:
Young peoples progression into digital creativity. Comparison of research findings from the UK and Poland
Autorzy:
Schejbal, Aleksander
McManus, Ben
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/425887.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Źródło:
e-mentor. Czasopismo naukowe Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; 2018, 4 (76); 38-40
1731-6758
1731-7428
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Education Centre EST from Wadowice (Poland) and Wavemaker from Stoke-on-Trent (the UK) carried out an Erasmus+ project in the field of Youth aimed at building a makerspace for young people – MakeApp Club1 – in order to foster their digital creativity in a social learning environment. The project was inspired by the research conducted in the UK by Julian Sefton-Green and Lucy Brown for Nominet Trust with the findings presented in the report Mapping Learner Progression into Digital Creativity2. They have investigated the issue how young people learn and develop as digital makers with a view to fostering more effective support.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies