This article highlights the issue of educational efficiency and enhancing the quality of education, referring to Sustainable Development Goal 4. It has been recognized that much attention is now being paid to implementing educational tools to improve teaching, teacher training, or the provision of appropriate infrastructure. In contrast, little space is dedicated to teaching students to use effective learning methods. The text cites research on the range of practices undertaken during learning. The final section proposes models for enhancing the quality of education by strengthening the “learning” component that takes into account specific variables that directly and indirectly affect the acquisition of knowledge and skills.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00