Zarządzanie wartością dla odwiedzających w sanktuarium Kościoła katolickiego Managing the Donations as Perceived by Visitors to Catholic Church Shrines
Contemporary Catholic shrines in addition to religious activities are also entities conducting business activities. It is required in those activities to read and produce value for the customer. Visitors to the pilgrimage centers expect from those who manage the shrines professional delivering of the derived benefits and costs born in the process of purchase and use of products and services. It has been proved by surveys undertaken in five Polish shrines which conduct wide business activities. The pilgrims accept the use of economic tools to manage the religious centre. However, the studies have shown that knowledge of the quality of business management is still not an important measure for choosing the shrine. The pilgrims, however, would like to have their donation well used by those who are in charge of the religious centre.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00