Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identifying warehouse location using hierarchical clustering

Tytuł:
Identifying warehouse location using hierarchical clustering
Wybór lokalizacji magazynu z wykorzystaniem metody grupowania hierarchicznego
Autorzy:
Škerlič, S.
Mucha, R.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/375508.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
warehouse site selection
automotive industry
hierarchical clustering
wybór lokalizacji magazynów
przemysł motoryzacyjny
grupowanie hierarchiczne
Źródło:
Transport Problems; 2016, 11, 3; 121-129
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Identifying the optimal warehouse location involves a series of qualitative and quantitative factors. The purpose of this study was to use hierarchical clustering to identify the optimal location for a warehouse, which would ensure the lowest cost, a high level of quality in supplying customers and connect the selling and purchasing activities of the businesses operating in the Slovenian automotive industry into a system. The study also aims to demonstrate the applicability of the selected method for identifying warehouse locations in more demanding cases because the very process of identifying a location is dependent upon a company's logistic strategy. The advantage of the method used in this study is that it enables the user to use a combination of the data that is the most important for a company in a given period as well as consistent with the company's chosen business strategy.

Wybór optymalnej lokalizacji magazynu jest zależny od różnych czynników jakościowych i ilościowych. Wykorzystując metodę grupowania hierarchicznego, chcieliśmy określić optymalną lokalizację magazynu, która gwarantuje najniższe koszty, wysokiej jakości obsługę klientów i łączy w spójny system sprzedażową i nabywczą działalność przedsiębiorstw w słoweńskim przemyśle motoryzacyjnym. W badaniu chcieliśmy również udowodnić, że wybrana metoda ma zastosowanie przy wyborze bardziej wymagającego miejsca magazynowania, ponieważ sam proces wyboru lokalizacji jest podporządkowany strategii logistycznej danego przedsiębiorstwa. Zaletą wykorzystanej metody jest to, że umożliwia ona zastosowanie kombinacji tych danych, które w danym okresie są dla przedsiębiorstwa najważniejsze oraz zgodne z wybraną strategią.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies