Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of engine speed and the course of the fuel injection characteristics on forming the average combustion temperature in the cylinder of turbo diesel engine

Tytuł:
Influence of engine speed and the course of the fuel injection characteristics on forming the average combustion temperature in the cylinder of turbo diesel engine
Wpływ prędkości obrotowej i przebiegu charakterystyki wtrysku paliwa na kształtowanie się średniej temperatury spalania w cylindrze doładowanego silnika z zapłonem samoczynnym
Autorzy:
Gustof, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/374541.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
silnik z zapłonem samoczynnym
wtrysk paliwa
temperatura spalania paliwa
turbo diesel engine
fuel injection
fuel combustion temperature
Źródło:
Transport Problems; 2007, 2, 3; 5-10
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Average combustion temperatures inside a turbo diesel engine for the same load and the same total doze of fuel for two rotational speeds: 2004 [rpm] and 4250 [rpm] are presented in this paper. The aim of this work is also the evaluation of the influence of the temporary course of the fuel injection characteristics on forming temperature in the engine cylinder space for these temperatures. The calculations were carried out by means of two zone combustion model .

W pracy zostały przedstawione obliczenia średniej temperatury spalania wewnątrz doładowanego silnika z zapłonem samoczynnym, dla tego samego obciążenia i tej samej sumarycznej dawki paliwa dla dwóch prędkości obrotowych: 2004[min"1] oraz 4250[min"1]. Celem realizowanej pracy była również ocena wpływu chwilowego przebiegu charakterystyki wtrysku paliwa na kształtowanie się temperatury w przestrzeni cylindra silnika dla tych prędkości. Obliczenia zostały przeprowadzone przy zastosowaniu dwustrefowego modelu procesu spalania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies