Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Testowanie hipotez w projektowaniu koncepcji wyrobu

Tytuł:
Testowanie hipotez w projektowaniu koncepcji wyrobu
Hypothesis testing in product concept design
Autorzy:
Moczała, Aleksander
Radwan, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/37176323.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją
Tematy:
innovation
key business assumptions
testing business ideas
innowacje
kluczowe założenia biznesu
testowanie pomysłów biznesowych
Źródło:
Zarządzanie Przedsiębiorstwem; 2022, 25, 3-4; 35-39
1643-4773
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is an elaboration of the product concept management based on hypothesis testing. The aim of the article is to continue the topic of creating a product concept, which will turn out to be an innovation that meets the customer’s business expectations. Testing hypotheses by conducting experiments allows you to make better decisions, learn faster than from mistakes. The approach reduces the need to test prototypes to rely on results and costly facts.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies