Model matematyczny wyboru optymalnych dróg przewozu ładunków w transporcie kolejowym Mathematical model for the selection of the optimal routes of load transport in the railway transport
W pracy przedstawiono model matematyczny wyboru optymalnych marszrut dla potoków ładunków w transporcie kolejowym. Sformułowana funkcja celu zawiera dwie składowe. Pierwsza pozwala ocenić efektywność przydziału potoku do danej marszruty. Składowa druga uwzględnia efekt nieliniowy, pojawiający się przy zmianie potoku w danej marszrucie.
The mathematical model for the selection of the optimal routes for the flow of loads in the railway transport is presented in this work. The formulated objective function includes two components. The first one allows to estimate the efficiency of allocation of the flow to the given route. The second component takes into consideration the nonlinear effect appearing during the change of the flow in the given route.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00