Nowadays, the techniques for 3D computer graphics are developing dynamically. They are finding application not only for creating computer games, but often for three-dimensional data visualization systems. Applying these techniques make graphical operations more effective and consequently these systems are more efficient. The paper presents the system for 3D seafloor visualization using multibeam sonar data. In the presented system three programming techniques for 3D graphic were used C++ OpenGL, Java3D, Java OpenGL. The problems related to the system development and the ways of its solution are presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00