The article focuses on the advantages of the implementation of a quality management system. It shows the difficulties associated with meeting the expectations of the modern competitive market and the patients’ expectations, as well as presents solutions to improve the organization’s management systems, in the form of mechanisms that already exist, for example the ISO standard. Implementation of the quality management system has a positive impact on the health care unit, introducing order in managing system and improving quality. Thanks to the implemented quality system, it is possible to provide services at a much higher level, which can be seen in the analysis of satisfaction of patients, managers and medical staff. The article analyzes the importance of a quality system in the health care sector, as well as the quality management according to the newest trends in that sector.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00