Generating and implementing of product’s, process, organizational and marketing innovations is a part of essential process in a modern, developing organizations. Innovations’ management in enterprises depends on organizing organization’s proper functional conditions, regardless of its internal and external environmental altering conditions. In this paper the main trends of innovations’ management on the basis of chosen examples from the ICT sector enterprises were presented. The case study presented innovative and dynamically developing organizations. Selected companies are characterized by a different approach to innovation management.
Kreowanie i wdrażanie innowacji produktowych, procesowych, organizacyjnych oraz marketingowych należy do kluczowych procesów we współczesnych, rozwijających się organizacjach. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie polega na takim organizowaniu warunków funkcjonowania organizacji, w którym z powodzeniem są wdrażane innowacje pomimo zmienności jego otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego. W artykule przedstawiono główne trendy w zarządzaniu innowacjami na przykładzie wybranych przedsiębiorstw z sektora ICT. Do analizy wybrano innowacyjne i dynamicznie rozwijające się organizacje, które charakteryzują się różnym podejściem do zarządzania innowacjami, pomimo ich działalności w jednej branży.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00